آخرین روندها و مدل‌های آرایشی در فصل جدید

آخرین روندها و مدل‌های آرایشی در فصل جدید

پاییز از راه رسیده است و زمستان در راه است، از روتین مراقبت از پوست گرفته تا رنگ موها و حتی استایل و میکاپ و چیزهای بسیاری هستند که متناسب با فصل تغییر می‌کنند. در تابستان، معمولا افراد تمایل به استفاده از فرمول‌های سبک وزن دارند و اغلب رژ لب و ریمل را با هم استفاده نمی‌کنند. اما وقتی پاییز فرا می‌رسد، می‌توان از روتین پوستی و آرایش سنگین‌تری استفاده کرد. حال می‌خواهیم به معرفی جدیدترین ترندهای آرایشی این فصل بپردازیم.

1. آرایش چشم گوت و پانک

این سبک آرایش پاییز 2023 حال و هوای پانک و گوت را دارد. چشم‌های با آرایش پررنگ یا اصطلاحا چشم‌های دودی سیاه یا قهوه‌ای تیره، همراه با چهره‌ای با رنگ مات که با رژ لب‌های نود همراه است.

آرایش چشم گوت و پانک
آرایش چشم گوت و پانک

2. رژ لب‌های پر رنگ

اگر نمی‌خواهید آرایش چشم‌تان را سنگین کنید، چرا به جای آن از رژ لب‌های پر رنگ یا تیره استفاده نکنید! این فصل تماماً در مورد خط لب و رژلب‌های قرمز است. ترجیحا رنگ‌های خط لب باید تیره‌تر و با رنگ‌های مکمل رژ لب و با پیگمنت بالا باشد. برای مثال رژ لب قرمز تیره شبیه ترند رژ لب دهه 90. این رنگ قرمز تیره، انتخاب مناسبی برای پاییز و زمستان امسال خواهد بود. شارلوت تیلبری زیباترین رژلب قرمز تیره را در فرمول کرمی و مات خود ایجاد کرده است.

رژ لب‌های پر رنگ
رژ لب‌های پر رنگ

 

3. ابروهای پرپشت اما مرتب

شما می‌توانید بدون زحمت تنها با برس کشیدن ابروهای خود ضاهری جذاب ایجاد کنید و قسمت‌های کم پشت آن را با یک مداد ابرو پر کنید و ابروها را با استفاده از یک ژل ابرو رنگی یا شفاف لیفت کنید.

ژل ابرو بی رنگ بنفیت

ابروهای پرپشت اما مرتب
ابروهای پرپشت اما مرتب

4. گونه‌های گلگون

امسال استفاده از تینت‌های لب و گونه بسیار ترند و محبوب بوده‌اند و این روند برای پاییز نیز ادامه دارد. اگر به استفاده از تینت علاقه‌ای ندارید شما می‌توانید رژگونه پودری خود را بردارید و به آرامی آن را به شکل C از شقیقه تا گونه بکشید.

5. پوست درخشان

از محصولات پایه سبک برای ایجاد جلوه‌ای طبیعی و درخشان استفاده کنید. ظاهر درخشان و بدون آرایش را می‌توان تنها با مرطوب کردن پوست و زیرسازی شفاف به دست آورد.

پوست درخشان
پوست درخشان

6. چشم دودی متالیک

آرایش چشم دودی و سایه‌های متالیک مانند طلایی و نقره‌ای را بهتر به نمایش می‌گذارد و چشم‌ها را روشن و درشت‌تر نشان می‌دهد. یک سایه چشم تیره را در امتداد مژه‌ها بکشید و تا چین‌های پلک پخش و با یک هایلایتر کمی روی گوشه‌های داخلی چشم‌ها بزنید تا روشن شود.

چشم دودی متالیک
چشم دودی متالیک

7. استفاده از برانزر

در فصل سرما برای گرم‌تر نشان دادن چهره خود می‌توانید از برانزر استفاده کنید، از زدن رژگونه‌های روشن اجتناب کنید و رژلب قهوه‌ای را انتخاب کنید. لب‌های قهوه‌ای و نود می‌تواند برای تناژ پوستتان جذاب‌تر باشد، چه مات یا براق باشد، اما بی شک اضافه گردن یک خط لب قهوه‌ای می‌تواند تاثیر به سزایی در میکاپ شما داشته باشد.

8. آرایش تک رنگ

استفاده از یک تینت یا محصول چند منظوره در سراسر چشم‌ها، لب‌ها و گونه‌ها، ثابت کرده‌اند که در این فصل قدرت ماندگاری دارند. نکته کلیدی این است که فرمول آبرسانی پیدا کنید که در نواحی مختلف صورت به خوبی فید شود، اما همچنان دارای رنگدانه کافی برای ماندگاری در طول روز باشد.

آرایش تک رنگ
آرایش تک رنگ

9. ریمل‌های رنگی

ریمل و مژه‌های مصنوعی در رنگ‌های صورتی پاستلی، آبی و سبز تیره به چشم‌ها ظاهری خاص و جذاب می‌دهند. ریمل‌های مشکی خود را کنار بگذارید و با ریمل آبی و سبز از استایل و آرایش جدید خود لذت ببرید.

ریمل‌های رنگی
ریمل‌های رنگی

10. خط چشم گرافیکی

خط چشم گرافیکی و گربه‌ای یا هر چه می‌خواهید اسمش را بگذارید، این خط چشم یک سبک جذاب است که تاثیر بسیاری در درشت و کشیده شدن چشم‌ها دارد.

11. آرایش لاته

آرایش لاته که در تابستان 2023 ترند شد، به ترندهای زیبایی پاییز-زمستان منتقل شده است و محبوب خواهد ماند.

آرایش لاته
آرایش لاته

رنگ‌های محبوب آرایش پاییزی

رنگ های محبوب آرایش پاییزی عبارت‌اند از:

رنگ آلویی

سایه‌های آلویی تیره در پاییز امسال بسیار محبوب هستند. چه رژلب آلویی را ترجیح بدهید و چه بخواهید سایه چشم‌های آلویی را امتحان کنید، این رنگ برای اضافه کردن حسی جذاب به آرایش شما عالی است. یک سایه همه کاره است که طیف وسیعی از رنگ‌های پوست را تکمیل می‌کند و می‌توان آن را هم در روز و هم در شب استفاده کرد.

رنگ سبز جنگلی

رنگ های غنی و دلربا سبز جنگلی یکی دیگر از مواردی است که باید برای پاییز امتحان کنید. رنگ‌ سبز تیره برای ایجاد ظاهری جسورانه و جذاب بسیار مناسب هستند. یک خط چشم سبز جنگلی را امتحان کنید یا سایه چشم سبز را روی پلک خود بزنید تا ظاهری جذاب و مرموز داشته باشید.

رنگ آجری

آجری یک رنگ کلاسیک پاییزی است که هرگز از مد نمی‌افتد. چه بخواهید ظاهری تک رنگ داشته باشید یا فقط بخواهید کمی رنگ آجری را به روتین آرایش خود اضافه کنید، این سایه مطمئناً چهره شما را گرم می‌کند و احساس جذاب پاییزی را به شما می‌دهد.

رنگ دودی

آرایش چشم دودی هرگز از مد نمی‌افتد و در پاییز امسال، رنگ دودی بهترین سایه برای ایجاد ظاهری نافذ و جذاب است. چه به عنوان سایه چشم یا خط چشم استفاده کنید، رنگ دودی می‌تواند به چشمان شما عمق و شفافیت دهد و آن‌ها را به نقطه کانونی آرایش شما تبدیل کند.

رنگ طلایی

در حالی که پاییز معمولاً با رنگ‌های گرم و خاکی همراه است، یک رنگ درخشان طلایی می‌تواند آرایش شما را به سطح بالاتری برساند. در نظر داشته باشید که رنگ طلایی را به عنوان سایه به پلک‌های خود اضافه کنید یا از هایلایتر طلایی درخشان استفاده کنید تا ظاهری درخشان داشته باشید. طلایی به زیبایی با سایر رنگ‌های پاییزی جفت می‌شود و به روتین آرایش شما جلوه ای از زرق و برق می‌بخشد.

رنگ طلایی در آرایش
رنگ طلایی در آرایش

رنگ قرمز بورگندی

بورگوندی تیره یک رنگ پاییزی بی‌انتها است که پیچیدگی و ظرافت را به نمایش می‌گذارد. این رنگ زیبا و جذاب هم برای لب و هم برای ناخن مناسب است. رژلب بورگوندی می‌تواند فوراً ظاهر آرایش شما را زیر و رو کند و ظاهری جسورانه ایجاد کند، در حالی که ناخن‌های شرابی نیز ظرافت بی‌نظیری به ظاهر کلی شما می‌بخشند.

رنگ قرمز بورگندی در آرایش
رنگ قرمز بورگندی در آرایش

بهترین آرایش برای فصل پاییز

با رسیدن فصل سرما و هوای سرد، پوست خشک می‌شود که نیاز به آبرسانی دارد. قبل از آرایش کردن، ممکن است بخواهید یک زیرسازی، پرایمر یا مرطوب کننده به پوست خود بزنید تا کمی آبرسانی به صورت شما داشته باشد. انجام این کار می‌تواند تا حدودی به ظاهر شما طراوت ببخشد و همچنین به آرایش شما اجازه می‌دهد برای مدت طولانی‌تری روی پوست شما باقی بماند.

در طول پاییز، با دور شدن از تنوع رنگ‌های تابستانی به پالت خاکی‌تر، تمایل پیدا می‌کنیم. ممکن است از خود بپرسید که چگونه با تغییر فصول، استایل آرایشی و سایه و رژ لب مناسب خود را پیدا کنید، یا اینکه سایه و کرم پودر خود را چطور با فصل جدید هماهنگ کنید. در ادامه به برخی از محصولاتی که توصیه می‌کنیم در فصل جدید در کیف آرایش خود داشته باشید اشاره میکنیم.

بهترین فاندشن برای پاییز

با فاندیشن شروع می‌کنیم پس از استفاده از پرایمر انتخابی‌تان، توصیه می‌کنیم از یک براش یا اسفنج برای زدن کرم پودر، BB کرم یا CC کرم استفاده کنید. سعی کنید از زدن لایه ضخیم کرم پودر خودداری کنید، زیرا این کار باعث می‌شود پوست شما پیرتر به نظر برسد زیرا در چین و چروک‌ها و خطوط قرار می‌گیرند. در طول پاییز، کرم مرطوب کننده‌ای را انتخاب کنید که قوام سبکی داشته باشد، شاید حتی با کمی آبرسانی و ایجاد درخشندگی به تقویت ظاهر پوست‌های کدر کمک کند که همه ما در ماه‌های سرد با این مشکل مواجه می‌شویم. پیشنهاد ما برای فاندیشن مناسب این فصل شامل محصولات زیر می‌شود:

بهترین بی‌بی کرم برای پاییز

بی‌بی کرم‌ها یکی از بهترین پایه‌های آرایش هستند که پوشش فوق‌العاده سبک ایجاد می‌کنند و رطوبت را به پوست باز می‌گرداند. ما عاشق بی‌بی کرم کلینیک هستیم که حاوی اسید هیالورونیک است و به شادابی و مرطوب نگه داشتن پوست کمک می‌کند. همچنین سی‌سی کرم این برند نیز بسیار محبوب و با کیفیت است و با اسید هیالورونیک و آلوئه ورا فرموله شده است.

بهترین کانتور برای پاییز

اگر می‌خواهید پوست خود را درخشان نگه دارید، به خصوص اگر نگران هستید که پس از غروب خورشید پوست شما کدر شود، می‌توانید از تعدادی محصول برای کمک به پوست خود استفاده کنید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید کمی رنگ به صورت خود اضافه کنید، کانتور کردن است. محصولات محبوب دسته‌ی کانتور‌ها شامل محصولات زیر می‌شود:

با استفاده از براش مخصوص کانتور، محصول را زیر استخوان گونه خود، در امتداد پل بینی و در امتداد استخوان ابرو قرار دهید. برای افزودن ساختار و شکل بیشتر به صورت خود، از برانزر روی استخوان گونه خود استفاده کنید تا روی صورتتان سایه ایجاد کنید و درخشندگی قسمت‌های دیگر صورت را افزایش دهید.

بهترین هایلایتر برای پاییز

رنگی دو یا سه برابر روشن‌تر از فاندیشن خود انتخاب کنید، و روی قسمت‌هایی که می‌خواهید برجسته‌تر شوند با براش مخصوص هایلاتر بزنید. از محبوب‌ترین پالت‌های هایلایتر می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

بهترین رژگونه برای پاییز

در میان برخی از رژگونه‌های مورد علاقه ما برای پاییز می‌توان به پالت رژگونه تارت اشاره کرد. همچنین دیگر رژگونه‌های محبوب این فصل شامل محصولات زیر می‌شوند:

بهترین سایه چشم برای پاییز

پاییز زمان مناسبی برای آرایش چشم برای خانم‌های مسن‌تر است که شامل آرایش‌های دارای رنگ‌های گرم‌تر، دودی‌تر یا خاکی‌تر از حد معمول است. در این زمان از سال، ممکن است بخواهید از خط چشم یا ریمل قهوه‌ای استفاده کنید. حتی می‌توانید یک خط چشم به رنگ بادمجانی را امتحان کنید. معمولا نحوه زدن سایه به این صورت است که سایه تیره‌تری را قسمت گوشه پلک و لبه‌های بیرونی پلک بزنید. سایه‌های روشن‌تر را روی قسمت وسط پلک قرار دهید. سپس سایه چشم خود را خوب فید کنید تا ظاهری طبیعی ایجاد شود.

اگر پوست شما تناژ گرمی دارد، سایه‌هایی مانند نارنجی، طلایی و قهوه‌ای به شما اجازه می‌دهند تا چهره‌تان بازتر و جذاب‌تر شود. اگر تناژ سردی دارید، سایه‌هایی مانند خاکستری، آبی و بنفش باعث ایجاد انسجام در پوست شما می‌شود.

یکی از پرفروش‌ترین محصولات، پالت سایه 12 رنگ مک در رنگ های خنثی و گرم، ایده‌آل برای افزودن گرما به ظاهر پاییزی شما است.

بهترین سایه چشم پاییزی برای همه ته رنگ‌ها

پالت سایه جیمز چارلز مورفی

بهترین سایه چشم پاییزی برای ته رنگ‌های گرم

بهترین سایه چشم برای پاییز برای ته رنگ‌های سرد

این پالت‌های سایه ایده‌آل برای کسانی است که ته رنگ‌های سردتری دارند، به خصوص برای فصل پاییز، این پالت از رنگ‌های خنثی کم رنگ تا رنگ‌های تیره‌تر را شامل می‌شود تا بتوانید چشم‌های دودی و جذابی ایجاد کنید.

بهترین رژ لب برای پاییز

در فصل پاییز باید رژلبی غنی و مرطوب کننده برای پوست‌های مختلف استفاده کنید، مخصوصاً وقتی فصل پاییز می‌آید. با استفاده از پرایمر لب شروع کنید تا ماندگاری رژ لب را بالا ببرید و از لک شدن و پوسته شدن لب‌ها جلوگیری کند. شما می‌توانید رنگ‌های پاییزی را به رژ لب خود وارد کنید. اگر تناژ رنگ گرم دارید، از قرمز و نارنجی گرفته تا قهوه‌ای کاراملی جلوه‌ی جذابی ایجاد می‌کند. اگر تناژ رنگ سرد دارید، به رنگ صورتی و سرخابی یا قرمز تیره یا سایه‌های رنگ آلویی فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *