انواع ریمل و کاربردهای آن

انواع ریمل و کاربردهای آن

ریمل یک محصول آرایشی محبوب است که برای تقویت مژه ها از طریق تیره تر، ضخیم تر و بلندتر نشان دادن مژه ها استفاده می شود. انواع مختلفی از ریمل وجود دارد که هر کدام فرمول و طراحی براش منحصر به فرد خود را برای دستیابی به اثرات متفاوت دارند. همان‌قدر که ما عاشق مژه‌های ساختگی و اکستنشن مژه هستیم، برای به دست آوردن مژه‌های پرپشت رویاهایتان نیازی به  آرایشگر یا چسباندن مژه مصنوعی ندارید. شما فقط به ریمل مناسب نیاز دارید. البته، با وجود انواع مختلفی از فرمول‌ها و اپلیکاتور‌های ریمل، گفتن این کار آسان‌تر از انجام دادن آن است که بین اکستنشن‌کننده مژه، قدرت فر کردن و … الیاف نایلون انتخاب کنید؟

در اینجا به برخی از رایج ترین انواع ریمل اشاره می کنیم:

ریمل بلند کننده

این نوع ریمل برای کمک به افزایش طول مژه های شما فرموله شده است. این براش برای جدا کردن و مشخص کردن هر مژه طراحی شده است و ظاهری بلندتر و مشخص تر برای مژه های شما ایجاد می کند. وقتی به دنبال مژه‌های بلندتر هستید، به یک اپلیکاتور ریمل خلاقانه نیاز دارید که به طور یکنواخت مژه های شما را بپوشاند و در عین حال باعث فر شدن آن ها بشود. بهترین ریمل های بلند کننده حتی با چشمگیرترین مژه های مصنوعی و اکستنشن مژه رقابت خواهند کرد. موهای براش این گونه ریمل ها ریز هستند و از سیلیکون ساخته شده اند، بنابراین هر مژه بدون هیچ گونه جمع شدن پوشش داده می شود. حتی بهتر از آن، فرمول آن ها به اندازه کافی سبک است که فر را به حداکثر برساند.

ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده برای ایجاد مژه های ضخیم تر و حجیم تر طراحی شده است. فرمول این ریمل ها معمولا غلیظ تر است و حاوی موم بیشتری برای حجم دادن به مژه ها است. این براش معمولاً بزرگ‌تر و پر از پرزهای متراکم‌تر است تا به پوشاندن هر مژه با محصول بیشتر کمک کند. با بهترین ریمل‌های حجم‌دهنده که مژه‌های شما را تیره و فر می‌کنند، زیبایی خیره کننده چشم‌هایتان را حفظ کنید. شما به یک ریمل مشکی تیره یا فرمولی که حداقل چند درجه تیره تر از مژه های طبیعی شما باشد نیاز دارید.

ریمل فر کننده

این نوع ریمل برای کمک به بلند کردن و فر کردن مژه ها فرموله شده است. این براش معمولاً خمیده یا خمیده می شود تا به فرم دادن به مژه ها و حفظ فر شدن کمک کند. ریمل فر کننده دقیقاً این کار را انجام می دهد: مژه های شما را به سمت بالا جمع می کند و باعث می شود که آن ها بلندتر و حجیم تر به نظر برسند. با یک ریمل فر کننده که به شما کمک می کند جاذبه را نادیده بگیرید، به فر مژه خود کمک کنید. با هر بار کشیدن ریمل، این عصا مژه های شما را فر می کند و فرمول ماندگاری 12 ساعته ای دارد که می تواند حتی شدیدترین رعد و برق ها را نیز تحمل کند.

انواع ریمل و کاربردهای آن
انواع مختلفی از ریمل وجود دارد که هر کدام فرمول و طراحی براش منحصر به فرد خود را برای دستیابی به اثرات متفاوت دارند.

ریمل ضد آب

ریمل ضد آب برای مقاومت در برابر آب، عرق و اشک طراحی شده است. برای استفاده در شرایط مرطوب یا بارانی یا زمانی که نیاز به ماندگاری آرایش خود در تمام روز دارید عالی است. با این حال، پاک کردن آن می تواند دشوارتر از ریمل معمولی باشد و ممکن است نیاز به پاک کننده آرایش مبتنی بر روغن داشته باشد. ما عاشق این هستیم که ریمل ضدآب را در کیسه های آرایشمان برای شب هایی که با باران شدید، روزهای تابستانی وحشی پر از مهمانی های استخر و همه رویدادهای شیک در بین آن ها نفرین شده است، قرار دهیم. ریمل های ضدآب مورد علاقه ما نه تنها ضد آب و هوا هستند، بلکه ضد گریه نیز هستند چه در حال تماشای یک فیلم درام غم انگیز باشید چه از آن در مراسم عروسی نزدیک ترین دوست خود استفاده کنید، این ریمل نه تنها از چشمان شما محافظت می کند، بلکه مژه های شما را با فرمولی که شامل روغن نارگیل به عنوان ماده اصلی است، تغذیه می کند.

ریمل رنگی

ریمل رنگی یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند ظاهر طبیعی تری داشته باشند. این در طیف وسیعی از رنگ ها از قهوه ای تا آبی وجود دارد و می تواند برای افزایش رنگ طبیعی مژه های شما استفاده شود.

ریمل فیبری

ریمل فیبری حاوی الیاف ریزی است که به مژه های شما می چسبد تا به بلند شدن و حجم دادن به مژه ها کمک کند. این الیاف معمولاً از نایلون یا ابریشم ساخته شده اند و طوری طراحی شده اند که به مژه های شما بچسبند و ظاهری چشمگیرتر ایجاد کنند. البته لازم به ذکر است که ریمل هایی که خاصیت بلند کنندگی مژه ها را نیز دارند از این دسته ریمل ها محسوب می شوند.

ریمل حالت دهنده

ریمل حالت دهنده مژه یک محصول همه کاره است که حجم و ضخامت را ارائه می دهد. این ریمل ها معمولاً به عنوان ریمل های ضد آب در دسترس هستند. به دلیل قوام و بافتی که دارند، به طور یکنواخت پخش می شود و هر مژه مجزا، ریز و زیبا به نظر می رسد که حجم و ضخامتی می بخشد و در نتیجه ظاهری عالی ارائه می دهد. اکثر ریمل های موجود در بازار همه این خواص را دارند، اما ریمل حالت دهنده مژه منحصر به فرد است زیرا حاوی رنگدانه ها و پلیمرهای خاصی است که از ریشه تا نوک مژه ها را مشخص می کند.

انواع ریمل و کاربردهای آن
برای به دست آوردن مژه‌های پرپشت رویاهایتان نیازی به  آرایشگر یا چسباندن مژه مصنوعی ندارید. شما فقط به ریمل مناسب نیاز دارید.

ریمل تقویتی

ریمل تقویت‌کننده مژه یک ریمل فوق‌العاده با عصاره چای سبز است که مژه‌های شما را حالت می‌دهد و در عین حال مژه‌های سالم‌تر و قوی‌تر را به مرور زمان برای داشتن مجموعه‌ای از مژه‌های بلندتر و ظاهری سالم، تقویت می‌کند.

انتخاب مناسب اعمال کننده ریمل

اپلیکاتور ریمل در شکل ها و اندازه های مختلف تولید می شود و هر یک از اپلیکاتور ها اهداف متفاوتی را انجام می دهد.

استفاده از اپلیکاتور ریمل های مستقیم آسان است زیرا دسترسی آسان تر به مژه های کوچک و مژه های داخلی پلک را فراهم می کند. همچنین می توانید براش را در زوایای مختلف نگه دارید تا کاملا مژه ها را بپوشانید.

براش خمیده برای کسانی که به دنبال فرهای بیشتر و بلند کردن مژه ها هستند عالی است. ریمل شانه‌ای برای جلوگیری از جمع شدن و جداسازی مژه‌ها طراحی شده است.

براش شانه ای به جدا شدن مژه ها کمک می کند و یکنواختی خوبی را هنگام آرایش مژه ها اعمال می کند و به مژه ها طول و حجم بیشتری می بخشد.

اپلیکاتور بیگ براش ریمل بیشتری را به خود می­ گیرد و به مژه ها حجم بیشتری می بخشد. این گرز دارای پرزهای با فاصله است که برای ضخامت بیشتر عالی است. یک براش ریمل بزرگ می‌تواند توده‌هایی ایجاد کند و گاهی اوقات استفاده از آن سخت باشد، اما با کمی تمرین به آن عادت خواهید کرد.

براش بلند برای بلند کردن بهتر است زیرا یک عصای بلند با فضای یکنواخت به اندازه یک براش بزرگ حجم نمی دهد و برای جدا کردن و مشخص کردن مژه ها توصیه می شود.

براش کوچک برای مژه‌های کوچک بهتر است، زیرا مژه‌ها را جمع نمی‌کند و در نتیجه آن ها را ضخیم‌تر می‌کند.

توجه به این نکته ضروری است که اغلب می توانید انواع مختلفی از ریمل را لایه لایه کنید تا به اثر دلخواه برسید. برای مثال، می‌توانید با یک ریمل بلندکننده شروع کنید و سپس یک لایه ریمل حجم‌دهنده اضافه کنید تا ظاهری چشمگیرتر داشته باشید. در نهایت، نوع ریملی که انتخاب می کنید به ترجیحات شخصی شما و ظاهری که می خواهید به دست آورید بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *