برترین کرم پودر ها

برترین برندهای کرم پودر: معرفی و مقایسه محصولات محبوب

گاهی اوقات فاندیشن‌های پودری و مرطوب‌کننده‌های رنگی پاسخگوی نیاز ما نیستند. وقتی هدف پوستی صاف، یکدست و درخشان است، اغلب فاندیشن مایع گزینه‌ی مناسب‌تری خواهد بود. با این حال، با برندهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، تشخیص اینکه کدام محصول واقعا ارزش خرید و اضافه کردن به روتین آرایش شما را دارد، دشوار است. به همین علت ما در این مطلب شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی خواهیم کرد. برای انجام این کار ما تعدادی از محبوب‌ترین کرم‌پودرها را مورد بررسی قرار داده‌ایم و در ادامه به مقایسه آن‌ها می‌پردازیم. ما این لیست را بر اساس تعداد رنگ‌های موجود، سطح پوشش، ماندگاری و نتیجه نهایی مورد بررسی قرار داده‌ایم که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

پوشش

فاندیشن‌های مایع پوشش‌های مختلفی دارند، از سبک گرفته تا پوشش کامل، در حالی که بسیاری از فاندیشن‌ها نیز در دسته متوسط ​​تا کامل قرار می‌گیرند یا کرم‌های BB و CC که پوشش سبک‌تری دارند. میزان پوششی که انتخاب می‌کنید، به اولویت‌های پوستی و همچنین ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

نتیجه نهایی

اینکه پس از استفاده پوست شما چگونه به نظر می‌رسد موضوع بسیار مهمی است. اگر می‌خواهید شبنم‌دار و درخشان به نظر برسید، یک کرم پودر آبرسان را در نظر بگیرید، اگر ظاهری مات می‌خواهید، روی کرم پودرهای مات تمرکز کنید. پوست‌های چرب‌تر ممکن است یک پوشش مات را برای مقابله با چربی پوست در اواسط صبح ترجیح دهند، در حالی که پوست‌های خشک‌تر ممکن است رطوبت بیشتری را از یک محصول نیاز داشته باشند.

ماندگاری

آیا می‌خواهید کرم پودر مایعی داشته باشید که در تمام طول روز بدون نقص روی پوستتان باقی بماند یا به دنبال محصولی هستید که فقط برای مناسبت‌های خاص مانند عروسی یا مهمانی‌ها استفاده کنید؟ اگر به مورد اول متمایل هستید، می‌توانید کرم پودری بخرید که برای حداقل 12 ساعت دوام داشته باشد اما اگر به دنبال گزینه‌ی دوم هستید بهترین گزینه محصولی با قدرت ماندگاری تا 24 ساعت است که به نحوی طراحی شده است تا کیکی یا چروک نشود.

تنوع رنگ

تمام محصولاتی را که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم از لحاظ طیف رنگی نیز مورد بررسی قرار داده‌ایم و تمام این محصولات از طیف رنگی گسترده‌ای برخوردارند در نتیجه تمامی افراد با هر رنگ پوستی از روشن تا تیره می‌توانند رنگ مدنظر و متناسب با تناژ رنگ پوست خود بیابند و این تنوع رنگ در محصولات یک آپشن بسیار مهم و مناسب است.

پس از آزمایش دقیق 27 فاندیشن مایع با رتبه برتر با در نظر گرفتن پوشش محصول، ماندگاری و مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها ما شش فاندیشن مایع برتر را کشف کردیم. حال به بررسی تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

با برندهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، تشخیص اینکه کدام محصول واقعا ارزش خرید و اضافه کردن به روتین آرایش شما را دارد، دشوار است.
با برندهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، تشخیص اینکه کدام محصول واقعا ارزش خرید و اضافه کردن به روتین آرایش شما را دارد، دشوار است.

کرم پودر نارس

دارای فرمول مایع سبک وزنی است که پوشش متوسط و ​​قابل ساختی را ارائه می‌دهد. این فاندیشن در 20 رنگ از روشن تا تیره، متناسب برای ته رنگ‌های گرم، سرد و خنثی عرضه می‌شود. این محصول با جو دو سر بیومیمتیک برای کاهش قرمزی، سوسن ژاپنی برای کمک به تقویت سد رطوبتی پوست و پپتیدهای کاکائو و خار مریم برای مقابله با اثرات منفی عوامل استرس‌زای محیطی ساخته شده است. به این ترتیب، این کرم پودر به محافظت و تغذیه پوست نیز کمک می‌کند. بهترین بخش کرم پودر نارس این است که به لطف سبک بودنش به سرعت خشک می‌شود و پوست را در یک لحظه یکدست و صاف می‌کند. یک نقطه ضعف این محصول این است که از آنجایی که بافت بسیار سبکی دارد، کمی آبکی است. به این ترتیب، هنگامی که آن را پمپ می‌کنید، ممکن است کمی چکه کند.

  • پوشش: متوسط
  • نتیجه: طبیعی
  • مواد فعال: عصاره تمشک، سیب و هندوانه
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • ویژگی کلیدی: ماندگاری 16 ساعته
کرم پودر نارس Spring Cosmetics
کرم پودر نارس Spring Cosmetics

کرم پودر اینفلیبل لورال

این محصول به طور قابل توجهی مقرون به صرفه‌تر از سایر کرم‌پودرهای مایعی است که ما مورد بررسی قرار داده‌ایم. این فاندیشن یکی از بهترین عملکردهای بررسی‌های ما را داشته است. لورال به دلیل قوام بالا و توانایی آن در خشک شدن سریع و در عین حال ترکیب پذیری بالای خود همچنین برای پوشش یکپارچه‌ای که ایجاد می‌کند گزینه‌ی بسیار مناسبی است. بعلاوه، طی روز چروک یا کیکی نمی‌شود. از نظر پوشش، پوششی قابل ساخت با روکش طبیعی و نیمه مات ارائه می‌دهد. این کرم پودر که در 40 رنگ عرضه می‌شود، علاوه بر رنگ پوست یکنواخت، دارای SPF 25 محافظت در برابر آفتاب نیز می‌باشد.

  • پوشش: متوسط
  • نتیجه: طبیعی
  • مواد فعال: اکتینوکسات، دی اکسید تیتانیوم
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • ویژگی کلیدی: ضد آب و دارای SPF
کرم پودر اینفلیبل لورال
کرم پودر اینفلیبل لورال

تینت ایز دراپ فنتی بیوتی

این محصول دارای پوشش شبنم‌دار است که هرگز چرب یا غیرطبیعی به نظر نمی‌رسد. اگر هدف شما پوششی درخشان و طبیعی است، این فاندیشن مایع سبک بهترین گزینه برای شماست. این کرم پودر در 25 رنگ عرضه می‌شود که همگی دارای مزایای مراقبت از پوست هستند. علاوه بر ایجاد پوششی با ظاهر طبیعی، این محصول ترکیبی از اسکوالان آبرسان، نیاسینامید و اسید هیالورونیک را در خود جای داده است که پوست را احیا می‌کند.

  • پوشش: متوسط
  • نتیجه: طبیعی
  • ترکیبات فعال: اسکوالان گیاهی، نیاسینامید، اسید هیالورونیک
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • ویژگی کلیدی: دارای خاصیت آبرسانی
تینت ایز دراپ فنتی بیوتی
تینت ایز دراپ فنتی بیوتی

کرم پودر لنکوم

این کرم پودر مایع قوام کاملی دارد نه خیلی آبکی و نه خیلی غلیظ است و روی پوست احساسی سبک ایجاد می‌کند. دارای پوشش مات است اما کمی درخشش دارد و روی پوست احساس خشکی یا حالت کیکی ایجاد نمی‌کند. دارای پوشش کامل و قابل ساخت است، بنابراین اگر هدف شما پوشش بیشتر نیز باشد، می‌توان لایه‌های بیشتر اضافه کرد با این حال سبک و راحت باقی می‌ماند و هرگز روی پوست ایجاد سنگینی نمی‌کند. همچنین SPF35 دارد و از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. از نظر ظاهری این کرم پودر در یک بطری شیشه‌ای مات و بلند قرار گرفته است و در 45 رنگ مختلف از روشن تا تیره عرضه می‌شود.

  • پوشش: کامل
  • نتیجه: مات
  • مواد فعال: ویتامین E و هیالورونیک اسید و مورینگا
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • ویژگی کلیدی: فول کاور و ضد تعریق
کرم پودر لنکوم Spring Cosmetics
کرم پودر لنکوم Spring Cosmetics

کرم پودر اورگلس

اگرچه دارای پوشش مات است، اما دارای حس شبنم‌دار برای حفظ ظاهر طبیعی و سالم پوست است. با وجود پوشش کامل این محصول در عین حال روی پوست طبیعی به نظر می‌رسد و روی پوست اصلا ایجاد سنگینی نمی‌کند. این کرم پودر گزینه‌ی مناسبی برای مواقعی است که یک آرایش کامل با ماندگاری بالا می‌خواهید تا در مهمانی یا رویداد مورد نظرتان بی‌نقص به نظر برسید. مانند کرم پودر لانکوم این کرم پودر نیز در یک بطری شیشه‌ای مات لوکس عرضه می‌شود که سنگین و گران به نظر می‌رسد.

  • پوشش: کامل
  • نتیجه: طبیعی
  • ترکیبات فعال: موم تخمه آفتابگردان، استرهای جوجوبا
  • حجم: 25 میلی لیتر
  • ویژگی کلیدی: اویل فری
کرم پودر اورگلس Spring Cosmetics
کرم پودر اورگلس Spring Cosmetics

کرم پودر شانل

این کرم پودر با پوشش متوسط، پوست را یکدست، صاف و هیدراته می‌کند. قیمت بالا برای یک بطری فاندیشن مایع ممکن است زیاده روی به نظر برسد، اما این محصول آرایشی با پوشش متوسط ​​ارزش زیادی دارد. پوشش این فاندیشن مایع قابل ساخت است، بنابراین می‌توانید برای پوشش مدنظرتان لایه‌های بیشتری از این محصول بزنید. پوشانندگی متوسطی دارد، رنگ پوست را یکدست می‌کند، و پوست را فوق‌العاده صاف و مرطوب می‌کند. روی پوست خیلی ایجاد احساس سنگینی نمی‌کند اما در عین حال عیوب را می‌پوشاند. فرمول به کار رفته در این کرم پودر از آنجایی که با روغن کاملیا قرمز ترکیب شده‌، در واقع فواید ضد پیری را با استفاده مداوم به ارمغان می‌آورد. دلیل گران بودن این محصول نیز ویژگی‌ها و خواص منحصر به فرد آن است. این فاندیشن در حدود 20 رنگ از روشن تا تیره را شامل می‌شود.

  • پوشش: متوسط
  • نتیجه: شبنم دار
  • مواد موثره: روغن کاملیا قرمز
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • ویژگی کلیدی: دارای خاصیت جوانسازی

 

کرم پودر شانل Spring Cosmetics
کرم پودر شانل Spring Cosmetics

به طور خلاصه و در یک جمع بندی کلی نتایج زیر حاصل شده است:

  • بهترین کرم پودر در مجموع: کرم پودر نارس
  • بهترین قیمت: کرم پودر اینفلیبل لورال
  • بهترین پوشش روزانه: تینت ایز دراپ فنتی بیوتی
  • بهترین پوشش متوسط: کرم پودر لنکوم
  • بهترین پوشش کامل: کرم پودر اورگلس
  • بیشترین ارزش خرید: کرم پودر شانل

سولات متداول

  • بهترین راه برای زدن کرم پودر مایع چیست؟

بهترین راه برای زدن کرم پودر مایع تا حد زیادی به سلیقه‌ی شخصی شما مربوط است. برای مثال برخی از افراد ترجیح می‌دهند کرم پودر خود را با نوک انگشتان خود بزنند در حالی که برخی دیگر با براش زیرسازی یا اسفنج آرایشی مخصوص کرم پودر این کار را انجام می‌دهند. به طور کلی، اکثر آرایشگران راه دومی را توصیه می‌کنند، هم به دلیل نتایج صاف و یکدستی که دارد و هم به دلیل این واقعیت ساده که براش‌ها و اسفنج‌ها بهداشتی‌تر هستند (به شرطی که ابزارهای آرایشی خود را همیشه بشویید). هنگام استفاده از براش‌ها و اسفنج‌های آرایشی، ترفند برای ایجاد پوشش بی‌عیب و نقص این است که فاندیشن مایع خود را به روش ضربه‌ای به آرامی روی پوستتان بزنید. زیرا این کار به محصول اجازه می‌دهد تا روی پوست شما جذب شود و یک پوشش بدون نقص ایجاد کند به‌علاوه، وقتی این کار را انجام می‌دهید، می‌توانید از رگه‌هایی که معمولاً با حرکت جابه‌جایی و کشیدن براش همراه است، جلوگیری کنید.

  • رنگ کرم پودر مناسب پوستتمان را چگونه تشخیص دهیم؟

هدف از فاندیشن مایع و هر زیرسازی ایجاد پوستی یکنواخت و طبیعی است. به این ترتیب، مهم است که زیرسازی را انتخاب کنید که با تناژ رنگ شما مطابقت داشته باشد. اگر پوست گرمی دارید، از رنگ‌هایی استفاده کنید که ته‌رنگ‌های زرد دارد و اگر رنگ چهره‌تان سرد است، فاندیشن با ته‌رنگ‌های صورتی بهترین گزینه است. برای تعیین تناژ رنگ پوستتان کافی است به روی مچ دست خود نگاه کنید. اگر رگ‌های شما سبز به نظر می‌رسند، احتمالاً تناژ رنگ گرمی دارید. اگر آبی به نظر می‌رسند، تناژ رنگ شما سرد است.

  • چگونه می‌توان از کیکی شدن کرم پودر مایع جلوگیری کرد؟

یکی از بزرگترین شکایات در مورد فاندیشن مایع این است که خیلی راحت به طور تصادفی ظاهر کیکی پیدا می‌کنند. خوشبختانه 6 کرم پودری که ما مورد بررسی قرار دادیم چنین مشکلی را ایجاد نمی‌کنند اما به طور کلی راه مقابله با این مشکل این است که بر اساس نوع پوست خود آن را پرایمینگ و فیکس کنید. برای انجام این کار، قبل از استفاده از کرم پودر پوست خود را با پرایمر آماده کنید. یک پرایمر با کیفیت، سطح پوست شما را صاف می‌کند، به طوری که فاندیشن مایع به منافذ و چین و چروک‌های شما وارد نمی‌شود. بعد از این کار می‌توانید کرم پودر خود را استفاده کنید و آن را با یک پودر بیک یا اسپری فیکس صورت به خوبی تنظیم و فیکس کنید تا در طول روز از ذوب شدن و ایجاد خطوط ریز جلوگیری کنید. این دو مرحله ساده کلیدی برای جلوگیری از چروک و کیکی شدن آرایش شما هستند.

  • فاندیشن کرمی بهتر از مایع است؟

فاندیشن‌های مایع مطمئناً برای بسیاری از ما بیشتر از کرم‌های مشابه کاربرد دارند. اما تفاوت این دو چیست؟ همان‌طور که از نامش پیداست، فاندیشن کرمی قوام بیشتری نسبت به کرم پودر مایع دارد اما معمولاً فاندیشن‌های مایع مواد تشکیل دهنده با آبرسانی بیشتری نسبت به برخی فرمول‌های کرمی دارند.

تفاوت دیگراین دو پوششی است که ایجاد می‌کنند. فاندیشن کرمی اغلب حاوی مقدار بیشتری پیگمنت یا رنگدانه نسبت به فاندیشن مایع یا حتی پودری است. کرم پودرهای مایع اغلب پایه‌ای شبیه به آب دارند بنابراین بافت نازک‌تری ایجاد کرده و می‌توانند از نظر پوشش از کم تا متوسط که باز هم ​​قابل ساخت است متفاوت باشند.

  • آیا کرم پودر برای افراد مسن مناسب است؟

کرم پودر اغلب برای پوس‌ت‌های بالغ به دلایل مختلفی توصیه می‌شود. اولین مورد این است که پوست بالغ خشک‌تر است و کرم‌های زیرسازی مایع معمولاً آبرسان‌تر از پودری هستند. آن‌ها اولا می‌توانند به تغذیه پوست و جلوگیری از ظاهر کیکی یا خشک کمک کنند. ثانیا پوشش قابل ساختی را ارائه می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که لکه‌های پیری، خطوط ریز و عیوب را بدون اینکه روی پوست ایجاد سنگینی کند یا در چین و چروک بنشینید، پنهان کنید. همچنین به راحتی ترکیب می‌شوند که ظاهر صاف‌تری ایجاد می‌کند. در نهایت، کرم‌ پودرهای مایع سبک‌تر هستند و کمتر از سایر کرم پودر روی پوست جلب توجه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *