تونر پوست چیست؟

تونر پوست چیست؟

شاید هرگز فکر نکرده باشید که تونر صورت را به عنوان بخشی از روتین روزانه خود بگنجانید زیرا به احتمال زیاد از عملکرد آن یا فواید آن بر روی پوست خود اطلاعی ندارید. تمیز کردن، استفاده از تقویت کننده و مرطوب کردن پوست سه مرحله اصلی در مراقبت از پوست به خصوص برای صورت، یکی از ظریف ترین قسمت های بدن است. هنوز قانع نشده اید ولی قصد خرید اینترنتی تونر را دارید؟ بگذارید بیشتر توضیح بدهیم. تونینگ یک مرحله میانی بین تمیز کردن و مرطوب کردن است. اگر می خواهید پوستی سالم داشته باشید، استفاده روزانه از تونر طبیعی صورت بسیار مهم است و باید خرید آنلاین تونر را در دستور کار خود قرار دهید. از طریق این مقاله توضیح خواهیم داد که چرا باید آن را در روتین زیبایی و روزمره خود بگنجانید.

قطعاً تونر را در راهروهای مراقبت از پوست در داروخانه ها یا مراکز خرید بزرگ دیده‌اید؛ آن بطری‌های باریک پر از مایع شفاف یا کم رنگ. تونر برای صورت محصول عجیبی است. بسیاری از افرادی که از یکی از آن ها استفاده می کنند حتی به دلیل عادت روزانه نمی دانند که تونر دقیقا چه مزایایی دارد.

تونر صورت یک سلاح مخفی مراقبت از پوست است. تونر مایعی مبتنی بر آب است که ممکن است با مواد تسکین دهنده پوست مانند اکالیپتوس، نعناع فلفلی و آلوئه تهیه شده باشد. اغلب می توانید فرمول های مختلفی را بیابید که مخصوص نوع پوست شما ساخته شده اند. وظیفه تونر این است که پوست شما را به آرامی شاداب کند بدون اینکه رطوبت طبیعی آن را از بین ببرد. این بدان معنی است که تونر پوست حساس را تحریک نمی کند یا باعث خشکی بیش از حد نمی شود. تونر همچنین پوست را آماده می کند تا مرطوب کننده بعد از پاکسازی و سایر درمان های پوستی که ممکن است استفاده کنید، به راحتی به خورد پوست بروند. تونر صورت اساساً مرحله بین مراقبت از پوست است. بعد از شستن صورت اما قبل از استفاده از سرم یا مرطوب کننده استفاده می شود. از لحاظ تاریخی تونرها به عنوان راهی برای متعادل کردن pH پوست پس از استفاده از یک محصول صابون قلیایی برای پاکسازی استفاده می شدند. اکنون، از آنجایی که پاک‌کننده‌های ما تمایل دارند pH متعادل‌تر و ملایم‌تر باشند، تونرها به یک دسته مراقبت از پوست تبدیل شده‌اند. در مورد میزان الکل آن ها؟ تونرهای امروزی معمولاً بر پایه آب هستند.

تونر پوست چیست؟
تونر صورت یک سلاح مخفی مراقبت از پوست است.

تونر صورت چه کاری انجام می دهد و چه زمانی از آن استفاده کنم؟

تونر آخرین آثار کثیفی و ناخالصی های گیر کرده در منافذ را پس از شستن صورت از بین می برد. هنگامی که به روتین روزانه مراقبت از پوست اضافه می شود و به طور منظم استفاده می شود، می تواند تأثیر مثبت زیادی بر ظاهر و سفت شدن منافذ پوست شما داشته باشد. تونر همچنین سطح pH پوست شما را بازیابی می کند، پوست را با صاف کردن لکه های زبر صاف و یکدست می کند و رنگ پوست را بهبود می بخشد.

روش استفاده از تونر این است که باید یک تکه پنبه را با تونر آغشته کنید و بعد از تمیز کردن هر روز صبح و قبل از رفتن به رختخواب آن را به آرامی روی پوست خود بکشید. این باید مرحله دوم شما باشد تا پوست را برای جذب مرطوب کننده (مرحله سوم) و درمان های پوستی (مرحله چهارم) آماده کند.

تونر طبیعی صورت چیست؟

تونر فقط یک پاک کننده برای پاک کردن آرایش نیست. تونر به از بین بردن ناخالصی ها و ذرات گرد و غبار انباشته شده روی پوست شما کمک می کند. علاوه بر این، تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند که باعث انعطاف پذیری و مقاومت پوست می شود. تونر همچنین پوست را برای درمان هیدراتاسیون آماده می کند. تونر از پوست در برابر عفونت ها محافظت می کند، دارای خواص ضد التهابی است و برای تسکین و آبرسانی پوست عمل می کند.

مزایای اصلی تونر:

  • به تعادل pH پوست بعد از تمیز کردن کمک می کند.
  • به عنوان یک تنظیم کننده سبوم عمل می کند، منافذ را می بندد و عملکردهای پوست را تنظیم می کند.
  • تجمع چربی، باقی مانده و سلول های مرده پوست را از بین می برد.
  • جریان خون را در ناحیه ای که در آن استفاده شده است افزایش می دهد.
  • بافت های پوست را احیا و جوان می کند و رنگ پوست را یکدست می کند.
  • التهاب و قرمزی پوست را کاهش می دهد.
تونر پوست چیست؟
تونر فقط یک پاک کننده برای پاک کردن آرایش نیست.

چه زمانی از تونر صورت استفاده کنیم؟

از تونر حداقل دو بار در روز، یک بار صبح و یک بار شب قبل از خواب استفاده کنید. همیشه از تونر بعد از تمیز کردن پوست خود استفاده کنید.

اگر پوست چرب دارید، می‌دانید که تمرکز بر روی روال تمیز کردن بسیار مهم است، به همین دلیل برای پاکسازی عمیق تونر صورت پاک‌کننده آهک برای از بین بردن ناخالصی‌ها، بسته شدن منافذ و تنظیم ترشح چربی به یک میسلار واتر نیاز دارید. پس از شستن صورت و پس از استفاده از میسلار واتر، تونر را 3 یا 4 بار اسپری کنید و با کمک پد پنبه ای به پخش یکنواخت آن روی پوست کمک کنید.

این محصول کوچک و کاربردی است، بنابراین می‌توانید آن را در کیف باشگاه خود را بگذارید و بعد از تمرین یا بعد از هر فعالیت در فضای باز از آن استفاده کنید. از میزان کثیفی موجود در هوا که بدون اینکه متوجه شوید روی پوست شما جمع می شود، پس از دیدن پنبه آغشته به تونر که آن را روی صورت خود زده اید شگفت زده خواهید شد.

راهنمای گام به گام برای یک روتین کامل صورت

  • قبل از استفاده از تونر صورت، آرایش را پاک کنید و پوست خود را با آب و صابون تمیز کنید یا با کرم پاک کننده یا میسلار واترکه آرایش را پاک کرده و صورت شما را طراوت می بخشد، صورت خود را پاک کنید.
  • با تمیز کردن کامل صورت، می توانید از تونر صورت استفاده کنید. توصیه می کنیم از یک پد پنبه ای استفاده کنید. تونر را 3 بار روی یک پد پنبه ای اسپری کنید و آن را به طور یکنواخت روی صورت و گردن خود بمالید و مطمئن شوید که محصول را با حرکات دایره ای ماساژ دهید.
  • پس از استفاده از تونر صورت، قبل از استفاده از محصول بعدی، فقط صبر کنید تا پوست شما محصول را کاملا جذب کند.
  • از سرم برای یکنواخت کردن رنگ پوست، کاهش ترشح اضافی چربی و بهبود استحکام، کشسانی و آبرسانی پوست استفاده کنید.
  • در نهایت، یک مرطوب کننده اضافه کنید تا رطوبت پوست را افزایش داده و از دست دادن آب و قرمزی را به ویژه در انواع پوست های حساس یا مستعد روزانه کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *