چگونه بدون امتحان کردن ریمل مناسب را انتخاب کنیم؟

چگونه بدون امتحان کردن ریمل مناسب را انتخاب کنیم؟

ریمل از دیدگاه بسیاری از افراد بهترین لوازم آرایشی است! ریمل در واقع می تواند به ظاهری پر زرق و برق زیبایی تکمیلی را اضافه کند، وقتی خسته هستید چشمان شما را سرحال تر کند یا حتی در روزهای شلوغ، آرایش یک مرحله ای شما باشد. چه طرفدار زرق و برق زیاد در آرایش صورت خود باشید و چه از روش آرایشی طبیعی و بدون آرایش، ریمل کلیدی ترین بخش هر آرایشی است و انواع زیادی برای انتخاب وجود دارد! ریمل حجم‌دهنده، ریمل فیبری بلند ‌کننده و … این فهرست پایانی ندارد، پس اگر قصد خرید اینترنتی ریمل دارید در اینجا چند نکته برای انتخاب مناسب این محصول برای شما آورده شده است. انتخاب ریمل مناسب آن هم هنگام خرید آنلاین ریمل، زمانی که نمی توانید آن را امتحان کنید می تواند سخت باشد. در اینجا یک تفکیک دقیق از نکاتی که لازم است برای خرید ریمل مناسب مژه های خود بدانید آورده ایم:

نوع مژه خود را مشخص کنید

قبل از انتخاب فرمول ریمل، مهم است که نوع مژه خود را بشناسید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

مژه کوتاه: اگر مژه های کوتاهی دارید، ممکن است بخواهید به دنبال یک فرمول بلند کننده ریمل باشید که به بلندتر شدن طول مژه های شما کمک کند.

کم پشت: اگر مژه های کم پشتی دارید، ممکن است بخواهید به دنبال فرمول حجم دهنده ای باشید که به پرکردن شکاف ها و ایجاد مژه های پرتر کمک کند.

مژه بلند: اگر مژه های بلندی دارید، ممکن است بخواهید روی فرمول حجم دهنده ریمل تمرکز کنید که به حفظ حالت منسجم مژه ها کمک می کند.

براش ریمل را در نظر بگیرید

شکل و اندازه براش می تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر نهایی مژه های شما تأثیر بگذارد. در اینجا چند نوع براش وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

براش خمیده: یک براش منحنی می تواند به بلند کردن و فر کردن مژه های صاف کمک کند.

ریمل کرکی: یک براش کرکی می تواند به حجم دادن به مژه های نازک کمک کند.

براش نازک و مشخص: یک براش نازک و مشخص می تواند به جدا شدن و بلندتر شدن مژه ها کمک کند.

چگونه بدون امتحان کردن، ریمل مناسب را انتخاب کرد؟
انواع براش برای ریمل

فرمول ریمل را بررسی کنید

فرمول های ریمل انواع مختلفی مانند بلند کننده، حجم دهنده و هر دوی این ها دارند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

ریمل بلندکننده: ریمل بلندکننده فرمول نازک تری دارد که مژه ها را بدون سنگینی می پوشاند. این فرمول برای کسانی که خواهان ظاهری طبیعی تر و مشخص تر در مژه های خود هستند عالی است.

ریمل حجم دهنده: ریمل حجم دهنده فرمول غلیظ تری دارد که می تواند به پرپشتی و ضخامت مژه ها کمک کند. این فرمول برای کسانی که خواهان ظاهری دراماتیک و جسورتر هستند عالی است.

ریمل ضد آب: ریمل ضد آب برای کسانی که نیاز دارند ریملشان در تمام روز ماندگاری داشته باشد، حتی در صورت تعریق یا اشک، ایده آل است. با این حال، پاک کردن آن ممکن است دشوار باشد.

ریمل ضد حساسیت: اگر چشمان حساسی دارید، به دنبال فرمول ریمل ضد حساسیت باشید که چشمان شما را تحریک نکند.

خواندن نظرات

قبل از خرید ریمل، بهتر است نظرات را به صورت آنلاین بخوانید. این کار می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که ریمل بر روی انواع مختلف مژه چگونه عمل می کند و آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.

به برندهای قابل اعتماد پایبند باشید

برندهای معروف ریمل مانند Maybelline، L’Oréal، Essence و بسیاری از برندهای دیگر همگی به خاطر فرمول های ریمل باکیفیت خود شناخته شده اند. خرید ریمل از برندهای قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند که محصولی را دریافت کنید که به خوبی کار می کند و ارزش سرمایه گذاری را دارد.

با در نظر گرفتن نوع مژه، براش، فرمول، بررسی ها و برندهای مورد اعتماد، می توانید شانس خود را برای پیدا کردن ریمل مناسب برای خود افزایش دهید. به یاد داشته باشید، مژه‌های همه منحصربه‌فرد هستند، بنابراین ممکن است برای یافتن ریمل مناسب کمی آزمون و خطا طول بکشد.

مژه های کوتاه: مژه های کوتاه با براش با موهای ضخیم همخوانی ندارند! یک براش پر مو محصول بیشتری را روی مژه های شما نگه می دارد و تک تک مژه ها را بی عیب و نقص بلند و مجزا از هم می کند. اگر مژه های کوتاهی دارید انتخاب یک ریمل بلند کننده می تواند مناسب ترین گزینه برای مژه های شما باشد.

مژه های نازک: مژه های ظریفی دارید؟ به دنبال یک براش گردتر و یک فرمول ریمل با الیاف حجم کننده مژه باشید تا مژه های شما بلندتر و حجیم شود.

فر کردن مژه‌های صاف: اگر مژه‌هایتان سرسختانه صاف هستند، بهترین گزینه استفاده از فر مژه و ریمل های حجم‌دهنده است. منحنی براش را روی پلک های خود تراز کنید و براش بکشید تا بهترین حالت فر مژه را داشته باشید. درست قبل از اینکه کاملا خشک شود، از نوک انگشتان خود استفاده کنید تا مژه های خود را به عقب برانید تا مژه های خود را بلند تر کنید.

مژه های بلند: طول طبیعی مژه های خود را با فرمول ریمل فرکننده افزایش دهید. با افزودن لیفت و فر کردن به مژه های خود، ریمل را روی مژه های بیرونی خود متمرکز کنید تا چشمانتان جلوه چشم گربه ای داشته باشید.

چگونه بدون امتحان کردن ریمل مناسب را انتخاب کرد؟
خرید ریمل از برندهای قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند که محصولی را دریافت کنید که به خوبی کار می کند و ارزش سرمایه گذاری را دارد.

هنر ریمل زدن به روش حرفه ای

استفاده از ریمل یک فرآیند بسیار ساده است. با فر کردن مژه ها با فر مژه شروع کنید. فرمژه را در ریشه مژه های خود قرار دهید و فشار دهید. تکرار کنید، به سمت انتها حرکت کنید.

یک پرایمر ریمل بزنید، زیرا این به افزایش طول مژه های شما کمک می کند. پرایمرها به صورت محصولات جداگانه یا ترکیبی با ریمل عرضه می شوند.

هنگامی که آماده استفاده هستید، سر خود را کمی به عقب خم کنید و با حرکت زیگزاگ، از ریشه تا انتها از برس استفاده کنید. یک بار دیگر روی مژه ها بروید تا به خوبی از هم جدا شوند.

راهنمایی می خواهید؟ یک دستمال کاغذی پشت مژه هایتان نگه دارید تا از به جا ماندن لکه ریمل روی پلک ها و آرایش چشمتان جلوگیری کنید.

مژه های بالا یا پایین؟

برای بلندتر نشان دادن چشم ها، ریمل را فقط روی مژه های بالایی بزنید. برای داشتن چشم هایی گردتر، هم به مژه های بالا و هم به مژه های پایین ریمل اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی ریمل روی مژه های پایینی استفاده می شود، می تواند توجه را به حلقه های زیر چشم جلب کند.

برای پایان، مژه های خود را با شانه مژه شانه کنید تا توده ها از بین بروند و وضوح بیشتری پیدا کنند.

برای یک نتیجه نهایی تمیز، با استفاده از یک سواب پنبه ای مرطوب، رگه های ریمل را از روی پوست خود پاک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *