راهنمای خرید لوازم آرایشی برای آرایش عروسان

راهنمای خرید لوازم آرایشی برای آرایش عروسان

در روز عروسی شما، همه نگاه‌ها به شما خواهد بود. آرایش صورت و موهای شما باید منعکس کننده سبک شخصی شما باشد و در عین حال اطمینان حاصل کند که در هر عکس خیره کننده به نظر برسید. با استفاده از آرایش مناسب، ظرافت و اعتماد به نفس شما چندین برابر می‌شود و اطمینان حاصل می‌کنید که در روز خاص خود بدرخشید و در هر لحظه‌ای که ثبت می‌شود زیبا و باشکوه باشید. روز عروسی شما در واقع پرعکس‌ترین روز در زندگی شما خواهد بود و این عکس‌ها تا آخر عمر باقی خواهند ماند. دستیابی به یک ظاهر زیبا و بی عیب و نقص تمام چیزی است که نیاز دارید. برای کمک به شما در یافتن بهترین لوازم آرایشی برای بهترین ظاهر در روز عروسی خود و فراتر از آن، لیستی از محصولات ضروری را ارائه کردیم که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

کرم پودر

فاندیشن یا همان کرم پودر پایه آرایش شما است و یک سطح یکدست و عالی برای بقیه آرایش ایجاد می‌کند. کرم پودر شما به نوع پوستتان بستگی دارد و اینکه اولویت شما پوشانندگی بیشتر یا ماندگاری آن باشد. با این حال، بیشتر عروس‌ها تمایل به خرید یک کرم پودر مایع دارند، زیرا به راحتی ترکیب می‌شوند و طبیعی‌ترین رنگ‌ها را ارائه می‌دهند.

بهترین کرم پودرهایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

کانسیلر

کانسیلر می‌تواند نواحی مورد نظرتان را روشن کند، چه یک جوش باشد یا لکه‌های تیره اطراف چشم، استفاده از کانسیلر می‌تواند پوست شما را یکدست کند. اما زمانی که نوبت به روز عروسی شما می‌رسد، ممکن است بخواهید پوشش بیشتری داشته باشید، به این معنی که از ابتدای مراسم تا آخر شب آرایش شما در جای خود باقی بماند. پس بهترین محصول را متناسب با نیاز و رنگ پوستتان انتخاب کنید.

بهترین کانسیلرهایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

رژگونه و برانزر

گونه‌های شاداب با رنگ آجری یا صورتی ملایم می‌تواند زندگی را به چهره شما بازگرداند در حالی که برانزرهای ملایم می‌توانند رنگ چهره را گرم کرده و زیبایی را به چهره شما اضافه کنند. هنگام انتخاب رنگ برانزر، رنگی را انتخاب کنید که حداکثر دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست شما باشد.

بهترین رژگونه و برانزرهایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

پرایمر

شما دوست دارید آرایشتان از ابتدای روز تا پایان پذیرایی سر جای خود بماند، بنابراین داشتن پرایمر برای حفظ زیبایی آرایش عروس کاملاً ضروری است. اگر پوست شما خشک است، به دنبال محصولاتی با فرمول‌های آبرسان یا مواد مرطوب کننده باشید. پرایمرهایی با ته رنگ‌های صورتی، سبز یا زرد می‌توانند هرگونه لکه‌ای را از بین برده و مات کنند.

بهترین پرایمرهایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

اسفنج آرایشی

در صورت استفاده صحیح (هرگز از اسفنج خشک خود استفاده نکنید)، پوست شما دقیقاً مانند فیلترهای بی‌عیب اسنپ چت خواهد بود.

بهترین اسفنج‌هایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

پودر یا اسپری فیکس

کانسیلر و فاندیشن خود را با یک پودر یا اسپری فیکس قفل کنید. به دنبال محصولاتی باشید که چند کارایی دارند و می‌توانند با یک حرکت درخشش را کاهش دهند و چربی اضافی پوست را جذب کنند تا ظاهری کاملاً بی‌عیب داشته باشید.

بهترین اسپری فیکس‎‎‌هایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

ریمل

چه به دنبال مژه‌هایی بلند یا کمی حجیم باشید، ریمل یک ضرورت مطلق در کیت آرایش عروس شماست. برای جلوگیری از لک شدن یا ریزش زیر چشمانتان حتما روی یک ریمل ضد آب خوب سرمایه گذاری کنید.

بهترین ریمل‌هایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

خط چشم

چشمان خود را با خط چشم ضد آب و در عین حال قابل ترکیب مشخص کنید. سعی کنید از سیاه کردن بیش از حد دوری کنید (مگر اینکه ظاهر چشم شما متفاوت باشد)، زیرا ممکن است در اطراف ناحیه چشم کمی زننده به نظر برسد. به جای آن رنگ قهوه‌ای را انتخاب کنید.

بهترین خط چشم‌هایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

سایه چشم

هر آرایش چشمی که می‌خواهید، به احتمال زیاد از یک یا دو سایه چشم استفاده می‌کنید، شاید حتی یک پالت کامل نیز مورد نیازتان باشد. به طور معمول، عروس‌ها با ترکیب رنگ‌های شامپاینی براق یا شاینی و صورتی ملایم با قهوه‌ای مات، هدفشان رسیدن به ظاهری طبیعی است. اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید، پالت مناسب شامل طیفی از قهوه‌ای مات تیره و صورتی شاینی است که به‌طور یکپارچه برای داشتن چشم‌هایی با آرایش نود عالی ترکیب می‌شوند.

بهترین پالت‌های سایه که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

خط لب

راز ماندگاری رژلب در واقع ارتباط آن با خط لب دارد. استفاده از خط لب باعث می‌شود رژ لب یکدست و ثابت بماند و از لکه شدن آن جلوگیری می‌کند و هنگامی که لایه‌ای زیر رژ لب قرار می‌گیرد، می‌تواند باعث ایجاد حجم بیشتر لب‌ها شود.

بهترین خط لب‌هایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

رژ لب

رژلب شما به‌عنوان مرحله نهایی آرایش شما عمل می‌کند، بنابراین رژلب یک عنصر اصلی در حفظ زیبایی شما است. توصیه می‌کنیم در شب عروسیتان برای استفاده مجدد بعد از خوردن یا آشامیدن، یک رژلب مناسب در دست داشته باشید یا از محصولات با ماندگاری طولانی استفاده کنید.

بهترین رژ لب‌هایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

هایلایتر

هیچ چیز مانند یک هایلایتر خوب که به پوست شما درخشش و جذابیت بی‌حدی بدهد وجود ندارد. تنها نکته این است که محصولی را انتخاب کنید که متناسب با پوست شما باشد فرقی نمی‌کند هایلایتر مایع، پودری یا حتی استیکی باشد. این محصول برای آرایش عروس ضروری است که زیبایی بی‌نهایتی بر روی برجستگی‌های صورت و قسمت دکلته ایجاد می‌کند.

بهترین هایلایترهایی که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

براش

برای آرایش کردن به براش‌های آرایشی با کیفیت نیاز داریم. اما براش آرایش مناسب می‌تواند حتی پیچیده‌ترین زیبایی‌ها را نیز به راحتی ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که کیت آرایش عروس شما دارای تمام براش‌های ضروری برای استفاده از پودر، رژگونه، کرم پودر، برانزر، کانسیلر، سایه چشم و هایلایتر برای فید کردن باشد. همچنین یک براش اسپولی را برای ابروها فراموش نکنید!

بهترین براش‌ها که برای عروس‌ها ایده‌آل هستند:

نکات آرایشی برای عروس‌ها

در اینجا چند نکته ضروری وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

ویژگی های طبیعی خود را افزایش دهید

آرایشی را انتخاب کنید که بهترین ویژگی‌های شما را افزایش دهد و با تم عروسی شما مطابقت داشته باشد. با دستیابی به رنگ پوستی درخشان و یکنواخت با استفاده از کرم پودری که با پوست شما مطابقت دارد، شروع کنید و در نظر داشته باشید که از یک هایلایتر برای افزودن درخشندگی ظریفی به نقاط برجسته صورت خود استفاده کنید. ابروهایتان را طوری آرایش کنید که با شکل صورتتان به زیبایی مطابقت داشته باشد. برای داشتن چشم‌هایی درشت، مژه‌های خود را با انتخاب مژه مصنوعی یا ریمل بلندکننده برجسته‌تر کنید. اگر می‌خواهید لب‌هایی پررنگ داشته باشید، رنگی را انتخاب کنید که رنگ پوست و آرایش شما را تکمیل کند. به خاطر داشته باشید که رژ لب خود را با دقت بمالید تا لب‌هایی بی‌عیب و نقص داشته باشید.

از محصولات بادوام و فوتوژنیک استفاده کنید

محصولاتی با ماندگاری طولانی را انتخاب کنید که محو نمی‌شوند یا جلوه فلاش بک در تصاویر ایجاد نمی‌کنند. از پرایمرها، اسپری‌های فیکس، رژگونه پودری، رژگونه کرم، ریمل ضد آب و فرمول‌های ضد آب استفاده کنید تا مطمئن شوید که آرایش شما در طول روز ثابت می‌ماند.

نورپردازی را در نظر بگیرید

شرایط نوری مختلف می‌تواند بر نحوه ظاهر شدن مو و آرایش شما در عکس‌ها تأثیر بگذارد. با تست کردن آن در شرایط نوری مختلف مطمئن شوید که آرایش شما برای هر موقعیتی چه در آتلیه چه باغ یا سالن عروسی شما مناسب است.

تعادل را در استایل خود ایجاد کنید

آرایش خود را با لباس و زیورآلات خود ست کنید. اگر از یک لباس پرکار یا جواهرات برجسته استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید آرایش ملایم‌تری را انتخاب کنید. اگر لباس شما ساده و مینیمال‌تر است، می‌توانید انتخاب‌های جسورانه و خاص‌تری برای آرایش انجام دهید. در هر صورت اجازه دهید درخشش درونی شما بدرخشد.

انواع آرایش عروس

بهتر است آرایش صورت و موهای عروس با نوع و سبک مراسم عروسی‌ای که در نظر دارد هم خوانی داشته باشد در ادامه به معرفی انواع سبک‌های آرایش عروسی با توجه به سبک مراسم و موقعیت مراسم می‌پردازیم.

آرایش کلاسیک

برای یک عروس با آرایش کلاسیک، ایجاد ظاهری جذاب باید بسیار راحت باشد، با کمی آرایش چشم با خط چشم و سایه‌ای ملایم که شکل چشم را مشخص و برجسته‌تر می‌کند، و گونه‌های کمی برافروخته و رژ لبی قرمز یا ملایم و زیبا …

آرایش کلاسیک عروس
آرایش کلاسیک عروس

آرایش اروپایی

آرتیست‌های آرایش موافق هستند که عروس‌هایی که می‌خواهند به جذابیت‌های روز متمایل شوند، باید ظاهری را انتخاب کنند که به روز و آپدیت باشد با یک میکاپ چشم دودی گرم با رنگ‌های قهوه‌ای می‌توانید این سبک را تصور کنید. در این سبک ترجیح بر استفاده از رنگ‌های خنثی است. با یک رژ لب با رنگ صورتی کم رنگ یا نود این آرایش را می‌توانید تکمیل کنید.

آرایش اروپایی عروس
آرایش اروپایی عروس

آرایش مینیمال

در این سبک می‌توانید با یک مرطوب کننده رنگی با پوشش کم، رژ گونه با رنگی ملایم بر روی گونه‌ها و رنگ طبیعی ملایم لب‌ها به آرایش طبیعی و دلخواهتان دست یابید.

آرایش مینیمال عروس
آرایش مینیمال عروس

آرایش عربی

برای یک عروس علاقه‌مند به سبک عربی و پر زرق و برق و جذاب، نقطه کانونی در این سبک باید چشم‌ها باشد که یک پلک دودی با سایه تیره و خط چشم پررنگ و مژه‌های مصنوعی پر می‌تواند برای برجسته کردن چشم‌ها در این سبک به کار روند.

آرایش عربی عروس
آرایش عربی عروس

سوالات متداول

  • چگونه آرایشی برای روز عروسی مناسب است؟

اگر در انتخاب سبک آرایش خود گیر کرده‌اید، یک آرایشگر حرفه‌ای که در میکاپ عروس متخصص است، می‌تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. علاوه بر این یافتن محصولاتی که با نوع پوست شما مطابقت دارند، نیز می‌تواند به شما در نکات کاربردی آرایش عروس کمک کنند.

  • از چه برندهایی استفاده کنیم؟

طبیعتا همانطور که در این مطلب به معرفی محصولات برندهای مختلف که از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار بودند پرداختیم از بهترین برندهای لوازم آرایش عبارتند از شارلوت تیلبری، مک، نارس، توفیسد، بنفیت.

  • در انتخاب محصولات آرایشی برای آرایش عروس چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

هنگام تعیین آرایش عروسی خود، لباس عروس، سبک شخصی و میزان آرایشی که معمولاً دوست دارید استفاده کنید را در نظر بگیرید. حتماً آب و هوا را بررسی کنید زیرا رطوبت یا باران ممکن است نیاز به تغییر یا تعویض محصولات به ضد آب داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *